Mountain Retrait en Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu Mountain Retrait en Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu

Mountain Retrait en Chengdu

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Rosa-Lin

07 Mei 2016 | China, Chengdu

Inmiddels zijn we al weer veel dagen verder.
Prachtig verblijf in Mountain Retreat en nu gisteren veilig weer geland in Chengdu bij de panda's die we zondag gaan bezichtigen.

3 dagen kunnen relaxen bij Mountain Retreat in Yangshuo. Aan de Luyong rivier (als ik het goed zeg). In een woord GEWELDIG!
Zo mooi. De omgeving, het hotel, subtropisch klimaat (met de nodige muggen helaas;-).
We hebben daar gefietst door de vallei met rijstvelden en akkerbouw en de kids zijn naar de kookschool geweest om Chinees te leren koken. De recepten zijn mee, dus dat komt goed.
De foto's proberen we nog te uploaden, maar wifi is niet overal behulpzaam.

Gisteren, Rosa-Lin haar verjaardag, zijn we naar Chengdu gevlogen. De laatste stop voordat we naar Amsterdam terugvliegen.
Om 7.00uur opgehaald en lang op het vliegveld rondgehangen ivm vertraging. Het was even erg slecht weer in Chengdu.
Toen we daar aankwamen scheen de zon echter weer.
Mooi hotel in midden van de stad. Alles op loopafstand.
En dus verjaardag bij Mc Donalds....
Ze heeft ook van de andere kids cadeautjes gehad, dus dat was superlief.

Vandaag vrije dag en morgen nog naar de panda's. Blijkbaar is er gisteren eentje geboren!!! Bijzonder.

• 07 Mei 2016 - 20:59

Rian:

Hallo allemaal,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Rosa-Lin. Wel heel bijzonder, jouw verjaardag vieren in je geboorteland. Geniet nog even van de laatste dagen. Wij vertrekken maandag voor een hopelijk leuke ontspannende vakantie. Groetjes en dikke kus Rian

• 07 Mei 2016 - 22:23

Frans En Ans:

Rosa-Lin,

Nog proficiat met jou verjaardag.

gr. Frans en Ans
    buurtjes om de hoek