Nog 11 dagen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen...

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Rosa-Lin

09 April 2016 | Nederland, Nederland

Nog 11 dagen te gaan voordat we afreizen. Het wordt steeds spannender. Gisteren heeft Rosa-Lin nog een vaccinatie moeten halen bij de GGD. Inmiddels ben ik bedankjes aan het schrijven en maken voor de mensen die we gaan ontmoeten in het kindertehuis en hebben we al behoorlijk wat geld gespaard en gedoneerd gekregen (dankjewel lieve mensen daarvoor!) om spullen te kunnen kopen voor het kindertehuis.

De tafel lig bezaaid met papieren, tulpjes en klompjes (allemaal Made in China natuurlijk, hahaha....), een fotoboekje, oranje envelopjes, DEET, een halve apotheek en mooie grote ballonnen voor de kindjes in het tehuis!
Het wordt de komende week tijd om daar eens wat meer structuur in aan te brengen;-). Toch weer een uitdaging;-).

• 18 April 2016 - 11:45

Conny Vd Wiel:

Nog maar 2 nachtjes en dan gaat t grote avontuur eibdelijk beginnem!!!

• 18 April 2016 - 13:01

Sacha:

Alvast een hele goede reis namens Karin, Marleen en mezelf.
    Wij wensen jullie heel veel plezier en hopen dat jullie alles kunnen zien en horen waar jullie op hopen!
    Fijne vakantie en we houden jullie in de gaten via deze blog.
    Lieve groeten,
    Karin, Marleen en Sacha

• 19 April 2016 - 21:04

Rosa-Lin Sterke:

dankjewel voor de reacties

Rosa-Lin

Hallo ik ben 10 jaar oud, bijna 11 jaar. Ik kom uit China en ga binnenkort naar China op vakantie. Back to my roots! Mijn avonturen in China kun je hier lezen als je dat wilt!

Actief sinds 29 Maart 2016