winkels - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu winkels - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu

winkels

Door: Rosa-Lin

Blijf op de hoogte en volg Rosa-Lin

26 April 2016 | China, Zhengzhou

Vandaag gingen we shoppen heel veel leuke winkels .
We gingen naar de C&A die hebben we ook in Nederland maar ja ze zijn hier iets goed kopen .
Toen kwamen we bij een hele leuke winkel ik kan er wel uren rond hangen .
Toen gingen we eten het was heel lekker en ja met stokjes het gaat redelijk.
We gingen naar een meer en we gingen een rondje om het meer om het meer lopen.
En we gingen terug naar het hotel heel even rusten en toen weer de stad in .
We hebben heerlijk gegeten ik friet en mama en papa pizza .
Ik ga zo slapen we worden al om 9 uur 's morgens opgehaald.
Oja helemaal vergeten we staan in de krant
oke nou ga ik doei

groetjes Rosa-Lin <3 : D

• 26 April 2016 - 16:27

Heidi:

Klinkt goed rosa-lin! Je bent een kanjer hoe je het allemaal doet.
    Knuffel!

• 26 April 2016 - 22:14

Opa En Oma Leijten:

Hoi Rosa-Lin wij hoorde dat je een mooie winkel had gevonden heb je al veel dingetjes gekocht?
    Was deze winkel mooier dan de extion in Helvoirt? Geniet maar van al die leuke dingetjes.
    Veel liefs van opa en oma
    Groetjes aan Pappa en Mamma.doei.

• 27 April 2016 - 09:13

Angenet:

Nou, zo te horen hebben jullie het goed naar je zin. Fijn om te lezen, geniet er maar van. Nog fijne en mooie dagen.

• 27 April 2016 - 13:58

Janske En Jeanette:

Wow wat bijzonder allemaal en wat leuk dat we t kunnen volgen vanuit dit regenachtige brabant... Goed zeg dat jullie zo goed ontvangen zijn bij het tehuis...pff heb je dat maar gehad... neem de tijd voor jezelf... groetjes vanuit een hagelbui op koningsdag! (je mist hier niks, haha). Goeie reis verder!