Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Rosa-Lin Sterke - WaarBenJij.nu

Beijing

Blijf op de hoogte en volg Rosa-Lin

22 April 2016 | China, Peking

Halllo allemaal.

hopelijk gaat het uploaden nu wel lukken nu papa eindelijk een manier heeft gevonden om de blokkades van de Chinese overheid te kunnen omzeilen.
Gisteren dus veilig geland in een 30 gr warm Beijing. Goede vlucht gehad. Lange zit, dat wel-).
Ingechecked in het hotel en daarna Verboden Stad bezocht. Maar zowel Rosa-Lin als ik hadden niet geslapen....en dan is een wandeling,30gr en even de uitgang nog moeten zoeken net iets teveel van het goede voor Rosa-Lin ;-). Na even uurtje geslapen te hebben ging het weer....nog gezwommen in hotel en toen met zn allen naar de Chinees 2deuren verderop. Heerlijk gegeten...jawel...met stokjes natuurlijk;-).

Vandaag Chinese Muur bezocht....iets minder warm ...dus aangenaam. Mooi! Indrukwekkend voor de kids ook. Relaxed verder. Zometeen nog naar de food market...en ergens gaan eten met zn 3tjes.

groetjes X

Rosa-Lin

Hallo ik ben 10 jaar oud, bijna 11 jaar. Ik kom uit China en ga binnenkort naar China op vakantie. Back to my roots! Mijn avonturen in China kun je hier lezen als je dat wilt!

Actief sinds 29 Maart 2016